Volgers

01 augustus 2017

Grappige kaartjes.


ATC formaat kaartjes, leuk om aan een cadeau te hangen of aan een bosje bloemen.
De afbeeldingen zijn van Vera Lane.
Ik vind ze zo grappig dat ik ze met een big smile zit te kleuren.




De achtergrond van deze kaartjes heb ik gemaakt met distress oxide.
Wat een super product is dat om mee te werken.
Het is een van mijn favoriete product om achtergronden mee te maken.
De werkwijze is al zo vaak langs gekomen en er zijn vele youtube filmpjes
beschikbaar waar het uitgelegd wordt.


Voor dit kaartje heb ik de turquoise en blauwe tinten gebruikt.
Als extra heb ik de mal van Craftemotions Dots round gebruikt op craftpaper
en opgeplakt met multicoat zowel achterkant als voorkant.
Ik vind het altijd een leuk glansje geven.
De afbeelding gekleurd met derwent procolour potloden.



Hierbij heb ik op de achtergrond structuurpasta met een sjabloon gebruikt.
Gewoon witte pasta, deze neemt een beetje de kleur op van de achtergrond.
Als hartjesketting heb de de cutting border - heart gebruikt van Craftemotions.
Ook met craftpapier, ik persoonlijk vind dat super passen bij alle achtergronden.
Ook weer gelijmd met multicoat.
Het meisje gekleurd met de derwent procolour potloden.

Door de reacties na mijn plaatsing op facebook wilde ik het toch op mijn blog uitwerken.
Hieronder plaats ik de producten die ik gebruikt heb en die te bestellen zijn bij
https://www.craftaddiction.nl/

Het is ook leuk de kaartjes te geven met een klein ezeltje zodat ze gezellig ergens neergezet kunnen worden.



Zelf heb ik de kaartjes met heel veel plezier gemaakt, je word er gewoon vrolijk van.
Ik hoop jullie ook!!
Tot de volgende keer.


 225    160    craft    oxide   

 hart    rond    multi    pasta    spatels   

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk.
    Een prachtig kleurenpalet.
    Groet Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annemieke. Zo leuk om te doen. Hobby-groetjes Alice

      Verwijderen