Volgers

03 april 2017

Sending you happy thoughts....



Vandaag start een nieuwe challange bij CraftAddiction en wel
.....Vlinders.....
Als DT-lid plaats ik dit kaartje met vlinders en een achtegrond van distress oxide.




Ik ben gestart met het maken van een achtergrond met distress oxide.
Een pracht product en iedere keer is het een verrassing hoe deze eruit komt te zien.
Je kan geen twee dezelfde maken.
De werkwijze met distress oxide is heel goed uitgelegd in Youtube filmpjes.

Als basiskaart heb ik de DD mal van een schild gebruikt.
Het schild 3x uitgeknipt. 
Een in turquoise, een in wit en als laatste een uit mijn gemaakte achtergrond. 

 

Een mooie achtergrond met zelfs voor mij een diertje op de voorgrond.
De stempeltjes van Crealies gebruikt en deze in zwart gestempeld waardoor de achtergrond kleur
nog mooier naar voren komt.

Daarna de andere onderdelen erbij gezocht zoals
de takjes van Wycinanka chipboard, de vlindertjes, de tekst en de bloemetjes.
Alle onderdelen en de twee eerste schilden bewerkt met distress tool 
en de randen gekleurd.



 De onderdelen met foam-tape, tacky-glue en 3d kit op de ondergrond geplakt.
Op het hart van de bloemen nuvo crystal drops geplaatst.



De uitvergrote delen plaats ik ook omdat daarop duidelijk de mooie kleuren 
te zien zijn.


Op ons blog http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/
zijn de andere prachtige creaties als inspiratie van de DT-leden te zien.
Kom eens kijken op het blog en doe gezellig mee met de challange.

Tot de volgende keer,


De door mij gebruikte artikelen plaats ik hieronder die je kan bestellen bij
https://www.craftaddiction.nl/
Door een klik op de foto komt u bij het juiste artikel in de webwinkel.


 schild    memento    stempel   

 stippen    vlinder    takjes   

 oxide    oxide    oxide

 oxide    oxide    oxide

 nuvo drops    tekst    distress ink    

 tool    tacky    tape   

 3d kit tool    blending tool

2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie creatie Alice. Ik heb gisteren op de stempelbeurs wat distress-oxide kleurtjes gekocht en als ik deze mooie achtergrond bij jou zo zie gaan mijn handen jeuken om er mee te "spelen". Heel mooi zoals je het schild afgewerkt hebt en dank je wel voor de duidelijke uitleg.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Miranda, het is een super product. Het mooie vind ik vooral dat je nooit hetzelfde krijgt en iedere creatie uniek is. Ben benieuwd naar jouw creatie.
      Lieve hobby-groetjes, Alice

      Verwijderen